Wednesday, May 12, 2021

Violent and extreme pain and suffering destroy all the animal's conscience and identity.

Extreme, violent and constant pain and suffering destroy the animal's conscience and identity. Since this stupid fagot was handed over to employees like another pig in the herd, the team has committed to destroy any vestige of dignity or humanity in it.
Brutal humiliations, violence and constant rapes taught the disgusting worm that it was no longer of any value, nor should it have any hope.


Treated and fed like a pig, among the pigs, it soon seemed to conform to his worthless condition.
However, once a month, usually on a quieter Saturday, the employees took the pig to beat it even more violently, sadistically and at length. There were sessions of more than four hours of whipping and very brutal torture.
The heavy animal was hung by ropes and slowly descended on wooden shafts that penetrated deep into its ass, widening and wounding it. Impaled and hung like that he was whipped until his entire body was covered with bruises, wounds and scars.

The most curious thing is that, sometimes, during the torture the fagot still had a monumental erection! The employees were so angry by this obscenity, that when the pig's penis grew, they would tie its stick to the beam and whip it until it almost destroyed the pig's dick.
Those hours of torture and flogging amused employees who had fun, talked, drank beer, ate barbecue and played around their hated fagot.
At the end of the day, rested, they went to their homes to enjoy the weekend, and left the pig spiked and hanging, crying, moaning and suffering alone until Monday.

 

16 comments:

  1. a może by Pan coś dorysował??

    ReplyDelete
  2. np.widok wiszącego niewolnika z przodu i z tyłu???

    ReplyDelete
    Replies
    1. My dear, I have many drawings of slaves hanging in various positions. Tell me in more detail what would turn you on.
      Moja droga, mam wiele rysunków niewolników wiszących w różnych pozycjach. Powiedz mi bardziej szczegółowo, co by cię podnieciło.

      Delete
  3. tu miałem na myśli ten rysunek powyżej.....może Pan by mógł narysować tego wiszącego niewolnika w innych pozycjach...np.z tyłu albo z przodu????...a w ogóle podniecają mnie umięśnieni niewolnicy, wiszący, skrępowni w innych pozycjach...mniej podniecają mnie sceny bicia z krwią,a bardziej upodlanie, odczłowieczanie, traktowanie jak własność i przedmiot Właściciela...jakieś tortury prądem, plucie do otwartego ryja, klimaty aukcji niewolniczych-Masterzy oglądają i badają swoją przyszłą własność....

    ReplyDelete
  4. witam...a może też Pan mógłby narysować tego wiszącego niewolnika w różnych pozycjach????....jak wisi z przodu i z tyłu????...jak wyglądają jego pocięte batem plecy???....i cała sylwetka....????....no i jakie inne rysunki ma Pan wiszących niewolników o których Pan pisze????......pozdrawiam z Polski....

    ReplyDelete
  5. czekam, czekam...i nie mogę się doczekać....

    ReplyDelete
  6. Mój drogi przyjacielu rysuję tylko w wolnym czasie, dla przyjemności. Podobały mi się Twoje sugestie i zamierzam na nie odpowiedzieć, ale nie spiesz się.

    ReplyDelete
  7. rozumiem, będę czekał....ale wcześniej wspominał Pan, że ma wiele rysunków niewolników wiszących w różnych pozycjach.....to może mógłby Pan je jakoś mi przesłać??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, mogę, e-mailem lub Twitterem, przesłać mi swoje dane, a ja je wyślę. Mój e-mail to ppatrao@bol.com.br mój Twitter to @Pote82722945

      Delete
  8. wysłałem Panu wczoraj e-meila....

    ReplyDelete
  9. czekam MISTRZU......może Pan dorysuje do tych rysunków dalszą część i spełni moje wyrażone wyżej prośby???

    ReplyDelete
  10. Mistrzu...może się doczekam w końcu na jakieś rysunki nawiązujące do tych powyżej?????......z tego co czytałem w komentarzach, czasami spełniasz prośby swoich fanów....

    ReplyDelete
  11. i podnieca mnie sytuacja, kiedy wiszący, nabity na pal i biczowany niewolnik jest równocześnie przesłuchiwany...musi odpowiadać głośno na pytania typu-kim pedale jesteś, do czego masz dupę i ryj..no musi też prosić biczownika o silniejsze i dłuższe biczowanie i odczłowieczanie....bo wcześniej był nauczony jak odpowiadać, a niewłaściwa odpowiedź skutkuje następnymi karami....no i wisi nabity na pal i jest cały rozciągnięty .....bo jego ciało musi być cały czas wyeksponowane do dowolnego użycia.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okay, your comment left me with a hard dick....

      Delete
    2. You saw this one: https://bdsmmaledrawings.blogspot.com/2021/10/these-boys-were-sentenced-to-hanging.html

      Delete